torsdag 8. mai 2014

Fruktblomstring


Se så utrolig fine!!
Jeg har vært på frukt kvist slang :-))
Fantastisk vakre blomster på greiner fra et gammelt frukttre
(mener det er et eple tre).
Så vårlig på konsollbordet i gangen vår.

Må liksom bare smile når vi kommer inn døren og ser disse :-))
Får vel skynde meg å fortelle at jeg ikke har vært på slang i en hage.
Neida, men her hvor vi bor lå det tidligere mange gårder og rundt omkring kan man
enda finne rester etter dette, som noen gamle ensomme og forlatte frukttrær.
Litt travle dager her hos oss.
Husets eldste barn og kjæresten flytter ut.
Selv om de har vært veldig flinke og ordnet og fikset det aller
meste helt alene, blir det nå alltid litt "vi gamle" kan bidra med også.
Huset ble plutselig veldig tomt.., nå er vi bare fire og en katt...,
men veldig kjekt å se at barna kan stå på egne ben.


Ønsker dere alle sammen en riktig fin torsdag og en lykkelig helg.
Og måtte vi alle få lov å blomstre som et vakkert  
frukttre denne våren!!

Smil og klem fra

9 kommentarer:

Taubanevegen sa...

NYDELIG! Jeg tror jeg må ut i hagen og hente inn noen nye morellgreiner! ;)

Anonym sa...

Nydelige blomster:)
Fin dag til deg!
Klem fra Lillian

Hjem & Glede sa...

Ååååå så nydelig!!!!!
Nå vil jeg og ha eplekvister;))))

Ha en topp dag skjønne❤️

God klem
Camilla .

idylloghim.blogspot.com sa...

Nydelige bilder, det er en vakker tid denne våren:) Alt står så tidlig i blomst her i år:) Ønsker deg en fin dag....! Stor klem Ann Elin

Unknown sa...

Nydelige kvister ♥
Såesielt når barna er så store at de flytter, men likevel, da føles det vel riktig vil jeg tro, hehe:))
Bare litt vanskelig og se for seg nå npr mine er 15 og 16 at de en gang skal klare seg selv, haha:))

Lykke til med flyttingen og fiksingen:)

Unknown sa...

Vakre bilder :) Fruktblomstring er nydelig.

Mange følelser i det at barna flytter ut- godt likevel at de kan stå på egne ben. Fire stk og en katt er da er det ikke helt stille :)

Ønsker deg en vakker dag

Klemmer fra Monica

Tine sa...

Ahh... så nydelig. Skjønner godt at du har gått på slang :)

HOUSE NR 12 sa...

Så fine Monica! :) Jeg har ikke hjerte til å klippe av epletreet vårt i hagen... Kjekt å finne et forlatt et som du kan "slange"... ;)
Håper du har det bra og at det er koselige maidager på jobb :)
Jeg stikker plutselig innom :)
Ha en så fin helg i det deilig været!
Klem klem

♥ Netta ♥ sa...

Ikke noe er vakrere enn frukttrær i full blomst. Her har akkurat plommetreet stått i sin vakreste drakt og det er like nydelig hvert år. Jeg glemmer jo alltid å ta inn noen kvister, men kanskje jeg husker det til neste år :-)

Ha en herlig uke!

Klem
Netta

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer mottas med takk

Related Posts with Thumbnails