lørdag 6. oktober 2012

En vakker høstkveld


I går viste høsten seg fra sin beste side.
En nydelig høstdag, etterfulgt av en vakker høstkveld.
Etter mange dager med regn fikk vi endelig en dag da vi kunne 
gå ut og legge paraplyen igjen hjemme.., men det var i går det...
I dag er det visst tid for spyling av Bergen by igjen ;)

Litt bilder fra uterommet i går kveld.
Tente lykter gir en lun og fin stemning.
Ingen temperatur å kose seg ute i, men veldig koselig å se på 
inne fra stuen også.

Ser nesten ut som en sensommerdag hos meg, ingen lyng eller andre tradisjonelle høstblomster
er på plass enda. Hortensia busken sprer enda stor blomsterglede her, og har klart seg
fint gjennom de aller første frostnettene.
Her i huset er det høstferie, og jeg håper vi kan nyte noen fine dager ute!!
Ønsker dere alle en riktig fin høst helg!

Smil og klem fra 

32 kommentarer:

Fotballhjerte sa...

Mørketida er det beste med høsten - lys i lykter skaper så god og lun stemning! Dette var kjempefint :)

Ha en fin lørdag :)

Elin | Draumesidene sa...

Fantastisk stemning! Minte om sommar, ja :) Vi har vore heldig med mindre regn enn dei to siste haustane. Men lott drypp det ut av skyene nesten dagleg. Likevel vakkert!

Fortsatt god helg!
Klem,
E :)

Lappeline ♥ sa...

Nydelige bilder hos deg ...en flott dag i går ....men i dag..... :(
God helg til deg

Klem

Toril sa...

Så koselige bilder..
Kjempe fin lykt!
Ha en fortsatt god helg!
Klem :)

Marit sa...

Såå koselig!!:) Det nederste bildet var nydelig!!! Man må benytte seg av alle godværsdagene man kan få!:)

Unknown sa...

Ja dette må jeg si var en vakker høstkveld:)) Der skulle en ha sittet! Ha en fin helg. klem lille meg

Et puslespill sa...

Heisan.

Takk for hyggelig hilsen på bloggen min.
Kjekt at du likte headeren, for den er ny. :-)
Så koselig terrasse du har! Likte veldig godt den lykten, ga et veldig fint lys.
Her har det heller ikke vært så kaldt enda, så flere av sommerblomstene har holdt seg.

God helg!

Klem Miriam

Ingrid Louise sa...

Så koselig...ja det ser definitivt mer sommerlig ut hos deg enn hos meg!!
Og spylt har vi definitivt blitt i dag!! :-)
God lørdagskveld til deg,klm ingrid l

Fossestua sa...

Stemningsfullt hos deg :) Lekker lykt!

Anonym sa...

Jammen så var det ein flott dag igår og tilogmed på kvelden så var det så høstligt og flott ute,herlige lykter du har ute:)men eg blei litt lei når det måtte spyles idag,hadde jo håpt at det skulle være sol noken dager til!
God høstferie:)
Klem fra Lillian

Magdalena sa...

veldig skjønnt, du har sansen ;)
god helg videre..
M :)

Nostalgia sa...

Deilig med finværsdagen igår, det fortjente vi !
Så koselige bilder fra uteplassen din :-)

Ønsker deg en fiiin høstferie
Klem, Nostalgia

Ingrid sa...

Ja, det var virkelig koselige bilder! Liker så godt särlig den store lykten din! Og trassen! Helt herlig!!!
Håper virkelig det kan bli flere regnfrie höstdager hos dere også "because you deserve it" som de sier i reklamen.
Håper resten av helgen blir flott!!!
Klem-klem!

Linn sa...

Så idyllisk det var:) flott med tente lys i skumringen ja:):) var flott vêr her også igår, høsten er en flott årstid når den viser seg fra denne siden ja;) ønsker deg ei fin helg vider, og så får vi håpe god været holder seg;):) klem

Unknown sa...

Det er fint å dra ut sommeren så lenge som mulig- og med lykter og pledd så går det fint :) Ok- så det er i Bergen du bor :) etternavnet mitt er fra litt sør for Bergen- Farfaren til sønn min kom derfra, Midtun. Jeg har bare vært der en gang for ca 25 år tilbake !

Ønsker deg fortsatt en fin helg og god natt, sov søtt !

Klem fra Monica

Anonym sa...

Lykten var jo enda finere i mørke, nydelig mønster som kommer fram. Bra kjøp :) Her og går det i hundre om dagene. I motsetning til deg så har vi vært å "snopt" litt planter og faktisk også løk. At det var halv pris var jo bare kjekt :) Nå har palmen fått selskap...
Høstferien startet jo bra, men ??? Godt med ferie for de som har det da -uansett vær.
Klem fra en ukonsentrert Britt

RoseSommer sa...

Koselige bilder. Og ønsker deg en fortsatt god helg, uansett vær.

Jatte sa...

Koselige bilder! Høsten er herlig syns jeg :)

Ha en herlig søndag -
Klemmer fra Jatte:)

liven sa...

Stemningsfulle bilder!
Får vi disse vakre høstdagene innimellom, ja da blir vi så glad :)

ha en fin søndag Monica

Bentes interiør og oppussing sa...

Hei!
Så utrolig koselig du har det. Det er nesten synd at det er for kjølig å være ute. Men fint at det også kan nytes fra inne!!!
Ha en fin høstferie, her er vi ferdige med den nå, og en ny uke venter...
Takk for koselig kommentar hos meg.
Klem fra Bente

Anonym sa...

Utrolig koselige bilder i høstmørket:)
Ha en herlig dag
Klem Merete

Elna sa...

Mysiga bilder och vilken vacker lykta du har. Du får ha en skön söndag.

Kramen

Villa Minde sa...

Herlige stemningsbilder! Lykta er bare nyydelig <3 Ønsker deg og dine en fortsatt flott søndag! Klem fra meg

Unknown sa...

Nydelige høstbilder med lun stemning:)

Ha en flott kommende uke:)

Klem Linda

Gårdsjenta sa...

Så flotte høstbilder :)

Ble enda værre da vi satte i gang med nye møbler inn i dag, for da fant jeg ut enda mer som burde flyttes ut.. :P Så nå star det nye og gamle møbler, pluss innholdet i mange skap og skuffer stabla rundt på både stue og spisestue.. :P Men det blir bra! :D

villa casa home sa...

Hei Monica! Tusen takk, så hyggelig!! Jeg har vært inne å kikket hos deg og jeg fant så mye inspirasjon:-) Nydelig blogg du har!! Jeg legger deg til her hos meg:-)

Fin uke til deg:-) Klem Gro

villa casa home sa...

Hei Monica! Tusen takk, så hyggelig!! Jeg har vært inne å kikket hos deg og jeg fant så mye inspirasjon:-) Nydelig blogg du har!! Jeg legger deg til her hos meg:-)

Fin uke til deg:-) Klem Gro

Refleksjon på livsvegen sa...

Spyle er rette ordet ...
I natt har det vore fælt med regn..
Ein bør nyte det når det er fint!!
Herlige bilete frå uterommet ditt:-)

Fin veke til deg!

LadyBurk sa...

Hei Monica, så utrolig fint!Og lykten kom jo virkelig til sin rett:)

Klem

Anette Willemine sa...

Herlig bilder! Det er så fint å tenne lykter ute på denne tiden. :o)

Ønsker deg en fin mandag og en god ukestart.

Klem,
AW

Lindas Lille Leilighet sa...

kjempefine bilder av en stemningsfull oase:)) Herlig med slike høstdager ja! Her i Trondheim har himmelen åpnet seg i dag:P Men skal ikke klage..for vi har hatt en nydelig september:))
Takk for koselig kommentar inne hos meg:) Ha en fiiiin kveld:)

Kvit balkong sa...

Det var stemning det! Nydelig terrasse - og kjempeflott lykt! Det ser ut til at det blir noen fine dager på Vestlandet framover, så vi får krysse fingrene!
Tusen takk for fin kommentar hos meg :) Håper du snart stikker innom igjen! Jeg har lagt meg til som følger hos deg :)

Klem fra Stine

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer mottas med takk

Related Posts with Thumbnails