fredag 14. september 2012

Middags tips


Hva skal vi ha til middag i dag?
Sikkert ikke bare her i huset dette spørsmålet skaper litt hodebry ;-))
Mange hensyn tas, noen liker ikke ditt og andre liker ikke datt...
Inspirasjon til denne herlig kyllingretten fant jeg inne hos skjønne Henriette,
den unge damen er flink til det meste, også å lage mat!!
Kikk gjerne innom den superfine bloggen hennes HER.


Her i huset lages det mat til mange, så jeg har brukt nesten 700 gr. kyllingfilet, 1 pk. bacon,
1 pk. soltørket tomat, 1 chilli, 2 med matfløte, i pose med baby leaf.
Dette rakk til 5-6 voksne.


Ønsker dere alle en riktig fin fredag!


Smil og klem fra

29 kommentarer:

Emidoras verden sa...

Mmm...så virkelig god ut!
Denne må jeg prøve en dag:)
God helg til deg.
Klem

Humlehagen sa...

Dette så bare kjempegodt ut,Monica-god helg fra Humlehagen!:)

Anonym sa...

Mmmm,jeg prøvde denne retten-kjempe god!
God helg til dere der oppe i høyden da :)
Beste hilsen og klem i ruskeværet.
Britt

Unknown sa...

Uuummm, denne så god ut:)
Her er det ei som ikke liker pasta, kan ikke fordra konsistensen...
Men man kan jo servere den ved siden av:))

Ha en fin fin frdag ♥

Anonym sa...

Så knallgodt det såg ut,gode middagstips mottas med glede,alt med kylling i synest eg er knallgodt:)
Her blir det fiskeboller i kvit saus:)
Ei nydelig helg til deg!
Klem klem

HOME NORD sa...

Hej, de är säkert gott:)Det ska jag också laga till middag./Helena

Hjem & Glede sa...

Å Monica så fristende bilder!
Og ja,har vært så heldig å smake denne retten hos Henriette....nam!
Må du ha en happy helg du søde!

Kraftig klem
Camilla.

Unknown sa...

Mmmmmm dette både så og hørtes utrolig godt ut, skal prøves en gang. :)

God helg til deg.

Klem fra Kari

Magdalena sa...

du er da visst dyktig til mye, kokk er du også... ser hvertfall slik ut, lekkert!
flotte bilder, og takk fro oppskriften :)
hva blir det til med deg og interiørmessa?? trodde eg va påmeldt...
ha ei fin helg!
magny

Unknown sa...

Skikkelig god fredags mat :) Må komme igang med noe her også nå..

God helg klem fra Monica

Toril sa...

Nam, var sulten fra før..
Men NÅ ble det iallefall rumling her ;)
Så kjempe godt ut! Nyt kvelden,
og ha en GOD helg :) klem til deg!

Randi sa...

Åh, dette så virkelig godt ut! Takk for oppskrift, tror nok denne kan slå an på både små og store i huset. Ha en strålende fin helg!!
Klem

Ingrid Louise sa...

Den så veldig god ut...Takk for tips!!
Middagsplanlegging er ikke lett nei...og det blir en del med kylling,det liker alle!
Goood helg til deg,klm ingrid l

sa...

Nam, nam, så veldig godt ut ;)
God helg!
Klem Anette

fam gab sa...

Dette så fristende ut, så dette skulle jeg sett tidligere i dag! Etterlyste middagstips på innlegget mitt nemlig ;D
Ha en riktig fin helg, Monica!

Anonym sa...

Mmmmmm.... dette så utrolig fristende ut:)
Flink du er til å lage mat:)
Sov godt

Klem Merete

Unknown sa...

Dette så kjempegodt ut, godt med litt inspirasjon. Vrir hode mang en gang når det gjelder middagslaging. I dag ble det å hente ute, gadd ikke lage middag til kun mellomste datter og meg. Godt det også av og til:-)

Ha en flott helg

Klem Agnes

mirjamsdrøm sa...

Hei Monica!
Dette så godt ut :)
Så fint at du deler matinspirasjon med oss!
Ønsker deg en flott helg ;)
Klemmer fra Mirjam

ByKine sa...

Dette så superdigg ut:) alltid supert med middagsinspirasjon, god helg til deg:) Kine:)

tonje boganes sa...

Takk for tips! Middagsmat er et hodebry hos oss også:))) Dette så knallgodt ut og må prøves ut en gang!

Tusen takk for hyggelig kommentar
Ønsker deg og dine ei god helg
Klem Tonje

Fjordlykke sa...

Ser fantastisk godt ut! Dette er noe for klubbvenninnene mine, så oppskrift skal prøve ut!

God helg til deg!
Klem:)

Lottemora sa...

Den såg jo nydelig ut! Den skal jeg sannelig prøve ut neste gang

Ha en fin lørdagskveld Monica

Klemmer fra Lottemora

Anemone sa...

Hei Monica!
Så fint du skriver :) Åå den pastaen er så god!
Enkel og lage og med masse smak.
Så fin pute du har stikket under her! Jeg har også begynt å strikke nå... Lært meg det på YouTube og prøver meg på den berømte skappelgenseren... ;) Men den er jo enkel å stikke, så det får til og med jeg til... :)
Så kjekt å høre at du savner Anemone og jobben din.. Jeg har litt jobb i bassenget om dagene.. Fult i GreenGate og annet cozy... Gøy!! Gleder meg til meg og deg skal pakke ut og innrede butikken! Ringer deg en av dagene nå etter helgen, nå er ting kommet litt på plass og vi må avtale litt jobbing og slikt :)
Ha en så fin helg videre, Monica!
Snakkes vi!
Klem Henriette

MissMette sa...

Hei Monica :)
Takk for middagstips, så godt ut.
Nydelige bilder under her av
kjøkkenhyllen din med alt det fine
på ღ skjønne skåler fra TineK ღ
Ønsker deg en fortsatt fin kveld
og helg, stor klem fra Mette :)

Jatte sa...

NAM NAM, dette så utrolig godt ut!:)
MÅ prøves denne uken.. har vært i Sverige så har litt kylling i frysen ;)

Ha en finfin Søndag,
Klemmer fra Jatte♥

Martes atelie` sa...

Hørtes veldig godt ut. Blir litt matlei i blandt. Da er det fint med litt inspirasjon ;)
Fin søndag til deg.

Anette Willemine sa...

NAM, dette så utrolig godt ut! Takk for at du deler, denne skal jeg absolutt prøve. :o)

Nydelige bilder fra sofaen din, med nye puter. Man kan aldri få for mange puter, helt enig med deg. :o)

Ha en fin søndag!

Klem,
AW

Jorunns hobbyblogg sa...

Å det så knallgodt ut!!
- takk for tipset!!

JJorunn

Frieblonder sa...

Jeg lagret oppskriften din for en liten stund siden. Denne uka sto den på menyen. Det var knallgodt! Det skal definitivt prøves igjen:) Takk for at du deler.
God helg!

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer mottas med takk

Related Posts with Thumbnails