søndag 16. september 2012

God morgen søndag


Bare et lite innlegg for å ønske dere en riktig god søndag!
Her på vår kant av landet har høsten satt sine spor, og det lille som finnes av blomster i hagen
nytes best innendørs gjerne sammen med masse tente te lys.


Plukket inn litt erteblomster fra hagen. 
Ikke akkurat en fyldig bukett..., men det er jo ikke alltid mengden det kommer an på.
Denne erteblomsten min er en staude, og bærer vanligvis rene hvite blomster.
I år dukket det opp noen få lys lys rosa innimellom de hvite.
Litt små søte, ikke sant?
Ønsker deg en riktig god september søndag!

Smil og klem fra

21 kommentarer:

Hjem & Glede sa...

God søndag Monica!
Å så vakre erterblomster....
Nydelig pyntet hos deg som alltid!
Du er så flink og har en flott og elegant blogg!

God klem
Camilla.

fam gab sa...

ikke litt småsøte, men veldig :-) !
Her er det ikke så mye å plukke inn lenger..begynner å bli litt pjuskete det som er ute her :-)
I dag skal utemøblene pakkes inn her..har liten tro på at de blir brukt igjen i år, desverre. Om en måned kan det jo plutselig komme snø og....den tanken var IKKE god kjente jeg..ha-ha ;D
Ha en fin fin søndag !!

Synnøve sa...

Nydelige bilder:-)
Ja er det ikke rart at enkelte blomster skifter farge fra det ene året til det andre.
Erteblomster lukter jo så godt også.
Ønsker deg en fin søndag
Klem Synnøve

Ingrid Louise sa...

Goood søndag til deg!!
Nydelig erteblomst...kjekt å pynte inne når det rusker ute!!
klm ingrid l

Anonym sa...

Erteblomster er så fint:) Plukker innimellom fra hagen til mine foreldre, har ikke fått plantet de i hagen vår enda. Ha en fin søndag!

I`Døsset sa...

Nydelige bilder. Her nydes å de siste blomster fra hagen. Ønsker deg en flott høstsøndag.

Unknown sa...

Det er helt nydelig med Erteblomster- men at du har de ennå da, det er da en bragd :)

Fin søndag til deg også !

Klem Monica

Humlehagen sa...

Nydelige bilder!:)God søndag fra meg!:)

Bdicte sa...

Hei! Så hyggelig at du fant noe nyttig på bloggen min, har du testa gulrotkaken i helga kanskje?

Den middagen under ser nydelig ut, og så lettvint å lage - perfekt!!

Ha en fin søndag videre!
Klem Benedicte

små gleder sa...

Nå som høsten er i full gang varmer det godt med te-lys - både for kropp og sinn! Håper søndagen din er fantastisk! :)

Unknown sa...

Nydelige blomster, minnet litt om orkideer i første øyekast.
Takk for koselig hilsen på bloggen min:) Nå skal jeg snoke litt rundt her inne :)
La meg til som følger :)

Marit sa...

Trenger ikke en stor bukett når blomsten er så fin i seg selv!:) nydelig!!

Fru Eikje sa...

Kjempesøte!
Det er så koselig å ta inn blomster fra hagen! :) veldig fine søndagsbilder fra deg :)

Anonym sa...

God kveld
Underlig dette at blomstene skifter farge...
ser det her hos meg også. Fine var de nå uansett :) De tre "badegjestene" trives sammen med gubben,og han med dem :) Det ble jeg så glad for!
God natt da.
Klem fra en trøtting :)
Britt

Anonym sa...

Så koselige bilder på tampen av sommeren:)
Klem Merete

Anonym sa...

Så nydelige blomster,godt å sjå noko blomstrer sjølv om høsten har gjort sitt inntog:)
Ei fin ny veke til deg!
Klem fra Lillian

Black Feathers sa...

Heisann.
Koselig at du har lagt deg til som følger hos meg. ;)
Flott middagstips i innlegget under, den tror jeg jammen at jeg skal teste ut til middag i dag. Takk for at du delte.
Ha en flott dag.
PS. Vakre erteblomster, finnes de som stauder, det visste jeg ikke. ;)

Linn sa...

Heisann:) Små søte? Jeg synes de var lekre jeg♥♥♥ Litt romantiske kanskje;) Tusen takk for koselig melding inne hos meg:)
Ønsker deg en finfin uke videre:) Klemmer fra Linn♥

Ingrid Tunheim sa...

Jo skikkelig søte....erteblomster er så fine og så lukter de så godt....

liven sa...

Nydelige erteblomster :)
Må bare nytes.....jammen er det høstlig ute nå!
takk for middagstips forresten :)

evalevabo sa...

Underbara blommor fina bilder
Kram Eva

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer mottas med takk

Related Posts with Thumbnails